قبل از ورزش، گرم کردن را فراموش نکنید

منتشر شده در: آموزش های دوچرخه بازدید: 137 نظرات: 0


محققان توصیه می کنند برای کاهش آسیب پذیری در هنگام فعالیت بدنی، گرم کردن را فراموش نکنید.

گرم کردن قبل از تمرین به بدن شما کمک می کند تا برای ورزش کردن آماده تر باشید و با گرم کردن درست می توان میزان آسیب پذیری را کاهش داد.

شورای آمریکایی ورزش این پیشنهادات را برای گرم کردن ارائه می دهد:

- از تمرینات هوازی (ایروبیک) استفاده کنید و عضلاتی که در طول تمرین بیشتر به آنها نیاز دارید را گرم کنید.

- حرکات کششی انجام دهید تا انعطاف پذیری تان افزایش پیدا کند. مطمئن شوید که قبل از شروع تمرینات عضلات به آرامی تحت کشش قرار گرفته اند.

- سعی کنید آهسته تر و آسان تر از آنچه در برنامه تمرینی خود دارید به عنوان گرم کردن انجام دهید؛ مثلا برای گرم شدن، آرام بدوید و یا با دنده کم دوچرخه سواری کنید.

- شدت حرکات برای گرم کردن باید به حدی باشد که کمی عرق کنید اما دقت کنید که این حرکات نباید باعث خستگی شما شود.